سیستم مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیکی تتیس

با توجه به حجم بالاي مستندات توليد شده در سازمان ها و الزام دسترسي به آنها و انجام جستجوهاي متنوع بر روي اين مستندات، سامانه اي مورد نياز است که بتوان اين اطلاعات را به صورت Online و Offline بر روي سيستم هاي همراه در دسترس داشت و امکان جستجو بر روي آنها نيز فراهم باشد. همچنين با توجه الزام ايجاد مستندات و مشارکت افراد مختلف لازم است امکاني در نرم افزار وجود داشته باشد که بتوان يک مستند را ايجاد کرده و جهت ويرايش و يادداشت گذاري در اختيار ديگر کاربران قرار داد و پس از اتمام پروسه توليد محتوا، محتواي توليد شده جهت دسترسي افراد مجاز منتشر گردد. (امکان انتشار اسناد به صورت عمومی و محرمانه در سامانه وجود دارد و نیز امکان تعریف انواع دسترسی ها بر روی کوچکترین اجزای سیستم نیز موجود است به نحوی که دسترسی کاربران تا سطح یک سند خاص نیز قابل تعیین است) اين سامانه داراي دو ويرايش مختلف مي باشد؛ نرم افزار Web App و نرم افزار Mobile App. بخش Web App امکان انجام کليه عمليات سيستم را دارد و نرم افزار Mobile App امکان مشاهده و جستجوي مستندات ذخيره شده به صورت Offline دارد.

از جمله قابلیت های سیستم مدیریت اسناد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تعریف انواع سند ها
  • امکان تولید، ویرایش و انتشار اسناد مختلف
  • امکان تعریف و مدیریت فرآیند تولید و انتشار اسناد
  • امکان جستجوی پیشرفته در میان اسناد و پیوست های آنها
  • امکان به اشتراک گذاری اسناد بین کاربران
  • امکان گفتگوی برخط بین کاربران مختلف در سامانه
  • امکان پوشه بندی اسناد
  • امکان دسته بندی و Tag گذاری اسناد
  • امکان دسترسی و جستجوی اسناد در تلفن های هوشمند و تبلت ها به صورت Offline
  • و ...

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار با شرکت تتیس تماس حاصل فرمایید